"Ugly" Christmas Sweaters | Zaful Black Friday Sales

Ornamentation Pattern SweaterPolka Dot Elk Sweater | Ho Ho Ho Sweater | Embroidery Reindeer Sweater
all items from Zaful | Black Friday Sales
Acho imensa piada a este género de camisolas alusivas ao Natal e, nos últimos 2/3 anos tenho usado sempre a mesma no dia de Natal (é a única que tenho, mas é fofa). Acho que este ano está na hora de adquirir uma segunda Christmas Sweater. E, já que a Black Friday está a chegar, reuni algumas "ugly" sweaters que podem encontrar na Zaful: já estão a decorrer imensos descontos mas é na sexta-feira que vai ficar tudo ainda mais baratinho. Altura perfeita para comprar uma nova ugly christmas sweater. Vai definitivamente ser uma destas, conseguem adivinhar qual?

Snowflake & Deer | Reindeer GreenChristmas Tree | Peek-a-Boo | Santa Claus

I love this type of Christmas sweater. For the past 2/3 years I've always used the same on Christmas Day. I think this year it's time to get a second Christmas Sweater. And, since Black Friday is coming, I've put together some "ugly" sweaters that can be found at Zaful: huge discounts are already happening, but it's on Friday that everything will be even cheaper. Perfect time to buy a new ugly christmas sweater. Will definitely be getting one of these, can you guess which one? What's your favorite? Will you be shopping on Black Friday?


Qual a vossa "ugly" sweater favorita? Vão aproveitar a Black Friday?


xoxo
find me here:

What's your opinion?

  1. Awesome sweaters! They make me so excited for Christmas! :D

    Check out my new post at:
    Shoot for the stars

    ResponderEliminar
  2. Lovely selection! So good items. So nice and interesting post darling, great!
    Like it so much. Have a nice day!

    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    ResponderEliminar
  3. Oh pa, a dos snowflakes é a coisa mais fofa de sempre *.*
    Beijinhos,
    Blog An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook
    Youtube

    ResponderEliminar
  4. Não consigo adivinhar, mas estou mesmo muito curiosa ahaha

    Beijinhos,
    DEZASSETE | INSTAGRAM

    ResponderEliminar
  5. Oh cada vez que entro em uma loja dessas só tem coisas mais lindas que outras
    adorei cada uma das escolhas
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    ResponderEliminar
  6. Aii chega o inverno e as lojas renovam com cada coisa linda, amei as escolhas que trouxe para nós! beijos

    http://www.cherryacessorioseafins.com.br

    ResponderEliminar
  7. São todas tão fofinhas, não faço mesmo ideia :)

    ResponderEliminar
  8. This looks so cute.
    I love ugly sweater for Christmas.

    Much Love,
    Zarrah | The Bandwagon Chic

    ResponderEliminar
  9. eu uso sempre uma sweater deste género no natal ehehe
    adorei a segunda <3
    beijinhos

    http://umacolherdearroz.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  10. São todas tão bonitas! :D

    amarcadamarta.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  11. Great post dear, so nice and interesting.Lovely choices.

    ResponderEliminar
  12. Adorei a bordo
    http://retromaggie.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  13. Apesar de não ligar ao Natal, adoro esse tipo de roupa é super fofa!


    Beijoos
    www.pirilamposemarte.com

    ResponderEliminar
  14. Haha.. laughed at the title! nice sweaters

    Would you like to follow each other? Let me know!

    Thank you so much for your wonderful comment on my last post.

    Maybe you’d like to see my new post: 5 Smarter ways to get dressed faster: Fall 2017

    Don’t forget to follow me on Google Plus

    Much Love
    Akanksha
    Fictitious Fashion

    ResponderEliminar
  15. Eu cá ADORO estas camisolas, não tenho nenhuma, mas estou a tentar que o pessoal todo cá de casa use uma na noite de natal! ahaha
    Beijinhos
    https://ablondiehere.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  16. São todas super fofas!
    Eu escolheria a segunda. E tu? Afinal qual foi?

    ResponderEliminar