11 de dezembro de 2014

AVIVA DRESS | DRESSES SUGGESTIONS

Here is a legit wedding and prom dress store for you girls. Hope you enjoy shopping there.

Prom Dresses London at dressfashion.co.uk
1.  A- Line Beaded Chiffon Mint | 2. Floor-lenght Black Chiffon  | 3. A-Line Beaded White Chiffon |
4. A-Line Foor-lenght Dark Navy | 5.  Sweetheart Floor-lenght Chiffon Dress
Estamos em mês de festividades e como tal hoje trago-vos algumas sugestões compostas por vestidos da loja Aviva DressComo já devem ter adivinhado, é uma loja que vende vestidos. Somente vestidos, e uma tonelada deles! 
Desde vestidos de casamento a vestidos apropriados a bailes de finalistas, etc. Além disso têm imensos tamanhos, de modo que é impossível não encontrar o vestido ideal!
Os que seleccionei servem como sugestão e quem sabe inspiração , seja para a época do Natal, as festas de Ano Novo ou qualquer outra ocasião especial que se esteja a aproximar.  
Primeiro escolhi estes cinco vestidos longos. Acho-os extremamente bonitos e simples. Aprecio bastante a simplicidade no que toca a vestidos, de modo a podermos dar um toque especial com acessórios... No entanto acho que estes nem pedem muito acessórios! O branco (3) é sem dúvida o meu preferido.

Today I want to present you a beautiful store named Aviva Dress
I think you can guess what they sell! Yes, dresses, lots of formal dresses
Long dresses, shorts dresses, tulle dresses, asymmetrical dresses, bridesmaid dresses, cocktail dresses, evening dresses, wedding dresses... They have it all! And the best thing is that they have all the possible sizes in the world (1-Petite to 54W, custom made). 
Besides there are so many styles available.
Right now it's December, a month full of festivities (Christmas, New Year's Eve...) so what better time to show you a few of my favorite dresses from this store? I put together a few types of dresses so you can get inspired to the next special events in your life. 
First of all, I chose this five beautiful long dresses. I simply love them and think they are super classy and fashion. Such as simple, and I truly love simple dresses. For me they're the best since you can complement them with beautiful accessories and turn them into amazing dresses. Or not, I think any of those also look amazing without great accessories.
I thinks most of the colors I chose are beautiful and some even my favorite colors. The white is so perfect!
These are definitely great long prom dresses.

6. Mini Watermelon Chiffon | 7. Mini Two-tone Chiffon Dress | 8. Mini Champagne Tulle Unique Dress |
9. Mini Chiffon Black and White | 10. Mini Pearl Pink Chiffon
Depois escolhi mais cinco, desta vez vestidos curtos. Não são lindos? 
Acho o primeiro super feminino e adorável. Adoro os detalhes de todos! 
Optei essencialmente por tons pastel, acho-os perfeitos!

Next I included five more dresses, this time short dresses. Aren't these beautiful? I think the first one is so girly and lovely.  I love the details, such as the other ones details. I chose mostly pastel colors and I find them perfect! 

11. A-line Scoop Sleeveless Short | 12. Mini Lace Royal Blue | 13. Mini Tulle Black Sexy Dress |
14. Black Chiffon Unique Short Dress | 15. Royal Blue Unique Prom Dress
Por fim seleccionei cinco vestidos tulle
Acho-os super fofos e adoro adoro o 11Desta vez inclinei-me sem dúvida para os tons mais escuros, em especial os azuis.
Em geral todos os vestidos que seleccionei são perfeitos para várias ocasiões especiais. A Aviva Dress oferece uma vasta colecção de vestidos para qualquer evento que tenhamos planeado. 
Usariam algum destes no Ano Novo? Eu acho que usava!
Especialmente um dos short dresses.
Digam-me qual mais gostam e em que situação usariam! 

For the last set, I put together five tulle dresses. I think they are super cute and I gotta say: look at number 11! How perfect is that?!
I think this time I was definitely leaning on blues and dark colors, because look at my collection. 
Pretty much only blue dresses and black ones. It's true, I love blue.
All this dresses in all the sets I put together are perfect for special occasions. 
Aviva Dress shows an amazing big collection for any special day you have planned. And if you're interested in quality I think they do offer that and much more. 
Would you wear any of these to a New Year's Eve party? I definitely would! Specially a short or tulle dress, I think they have perfect details for this time of the year.
However, I think one of the evening dresses/long dresses, maybe a darker one would be extremelly perfect for a Christmas dinner. 
Tell me which one is your favorite and when would you wear it! 

xoxo

find me here:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

34 comentários:

  1. o 2,3,4 são os meus favoritos :)
    xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Fiquei maravilhada com os vestidos longos, são lindissimos.
    Mas para fim de ano e etc escolhia também os curtos, como o 6 e o 8.
    Porquê que não há festas VIPS para eu arranjar um vestido destes? Ahahah.
    Óptimas sugestões Bjs :p

    ResponderEliminar
  3. Adorei o 2°,4° e 5° vestidos, mas são todos lindos.
    Beijos!
    http://blogheyfashion.blogspot.com.br/

    ResponderEliminar
  4. Tão lindos! Fiquei apaixonada pelo 3,4, 11 e 15!
    beijinhos

    http://loverofthings27.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Great dress recommendations!
    Melanie @ meandmr.com

    ResponderEliminar
  6. Love all the choices. Thanks for stopping by & would you like to follow each other
    on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    ResponderEliminar
  7. short dresses <3

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  8. Beautiful dress
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    ResponderEliminar
  9. the silver dress with the rose skirt is soooo gorgeous! Would be a nice present under my christmas tree :)

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    ResponderEliminar
  10. São todos lindos mas os meus preferidos são o 2, 11 e 14, lindos de morrer :)
    Beijinhos*
    http://myfashionandbeautydiary.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  11. Os vestidos longos nº 2 e 4 são muito bonitos :)

    ResponderEliminar
  12. I love the short dresses. My favorite are the tulle ones!:)

    Happy Friday!
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    ResponderEliminar
  13. AS tuas sugestões são lindas, pena não puder escolher todos ahah! Beijinhos,
    Neptune's Secrets Blog | Facebook | Tumblr

    ResponderEliminar
  14. oi! nossa otima indicação! pra arrasar nas festas mesmo! :)

    ResponderEliminar
  15. adoro o 1 e o 3 dos long dresses! e aproveito para dizer... óptima selecção, minha querida!
    http://apenultimabolachadopacote.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  16. Nice blog!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    ResponderEliminar
  17. o 3º vestido comprido, é o meu favorito, estou apaixonada! é tão sexy!
    http://prettylittlefashiondoll.blogspot.pt/2014/12/bubbles.html

    ResponderEliminar
  18. all these dress are fabulous, but I like the long ones the most!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  19. Tens de experimentar!
    beijinhos.
    www.walldrawingss.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  20. Fizeste uma boa seleção, gostei de todos :D

    ResponderEliminar
  21. Oh very cute dresses now I´m following you in GFC#212
    I hope your follow me back!
    xx

    www.sakuranko.com

    ResponderEliminar
  22. o 2, o 3 e o 12 são os meus favoritos, adorei :D

    http://my-classy-touch.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  23. Me segura que já tem uns 3 ai que quero comprar hahahaha!
    Só vestido lindo!
    Beijos, Ana do dia ♥

    ResponderEliminar
  24. O 3º vestido dos mais compridos é um espanto!

    http://anamargaridaso.blogspot.fr/

    ResponderEliminar
  25. Some great dresses here!

    www.londonmckenzie.co.uk

    ResponderEliminar
  26. Ando feita maluca à procura de um vestido comprido mas ainda não encontrei nenhum perfeito para mim -.-
    Adorei o vestido 8 e 10, lindos!!

    http://insporcelain.blogspot.pt/

    ResponderEliminar